Home Staging je příprava nemovitosti k prodeji nebo pronájmu a její profesionální prezentace                                                              na realitním trhu.


Přemýšlíte o tom, co udělat, abyste prodejem svého bytu nebo domu získali co nejvyšší zisk.Vaše nemovitost je nějakou dobu v nabídce na realitním trhu, ale zatím stále nepřilákala žádné zájemce o její koupi, nebo ještě nikdo z těch, co se na váš dům nebo byt přišli podívat, nebyl ochotný zaplatit cenu, jakou požadujete.
Jste v časové tísni, protože se potřebujete rychle přestěhovat, a potřebujete svou nemovitost prodat co nejrychleji, ale nechcete přitom snížit její cenu.
Chcete svou nemovitost nabídnout k pronájmu a získat co nejvyšší příjem z nájemného, ale vaše nemovitost je už nějakou dobu prázdná a vy si uvědomujete, že tím přicházíte o peníze...

 

Co je Home Staging:

Home Staging je relativně nová služba, která se stává populární u stále většího počtu realitních kanceláří a majitelů nemovitostí.

Jde o přípravu domu nebo bytu k prohlídce potenciálních zájemců a nafocení kvalitních fotografií pro inzerci na realitním trhu. Tento proces má více do činění s realitní činností a prodejem než s bytovým návrhářstvím. Jedná se hlavně o přípravu domu k prodeji tak, aby se nemovitost jevila atraktivně pro velký počet potencionálních zájemců o její koupi nebo pronájem v co nejkratší době a prodej byl finančně co nejvýnosnější pro klienta.

Home Staging se netýká stavu nemovitosti. Jestliže dům potřebuje novou střechu nebo kotel ústředního topení, má špatné základy nebo se mu hroutí veranda, bude potřebovat více než Home Staging. Tyto nedostatky s prodávajícím přehodnotí realitní makléř.

Home Staging není ani bytové návrhářství. Design interiéru, zařízení a doplňky, jaké si sami zvolíte, vdechnou prostoru vašeho domova váš osobní charakter a styl. Home Staging je pravý opak. Je to mimo jiné také proces „vyjmutí domova z domu". Během Home Stagingu interiér vaší nemovitosti připravujeme tak, aby případní zájemci měli možnost vidět, jaký prostor se jim nabízí, a aby si byli schopni během krátké návštěvy představit, jak by v těchto prostorech mohli žít právě oni.

Ať už je trh s nemovitostmi živý nebo pomalý, domy a byty se budou prodávat vždy a Home Staging se osvědčil jako efektivní prostředek k rychlému a výnosnému prodeji nemovitostí.

 

Jak Home Staging probíhá:

Začínáme osobní konzultací s naším specialistou Home Stagingu přímo na místě. Postupně prohlédne každou místnost, interiér i exteriér a vytyčí kroky užitečné k co nejefektivnějšímu vylepšení vaší nemovitosti.V průběhu této konzultace posoudí nemovitost z pohledu kupujícího, zváží vhodné potřebné úpravy a následně doporučí provedení těch úprav, které budou mít největší efekt pro prezentaci nemovitosti. Bere ohled na situaci majitele, ve které se právě nachází, a klade důraz na co nejnižší náklady spojené s realizací.

.Konzultace se Stagerem je mnohem efektivnějším prostředkem jak dosáhnout prodeje a ušetřit vysoké částky zbytečným snižováním ceny.

 

Výhody metody Home Stagingu:

Upravené nemovitosti vypadají zachovale, udržovaně a v dobré péči, vyjímají se nad ostatními. Přilákají širší spektrum potencionálních kupců.

Upravené nemovitosti vypadají mnohem lákavěji na fotografiích, v tisku a v médiích. Podle statistik si nejvíce kupců vyhledává nemovitosti na internetu, dříve než se na něj půjdou osobně podívat. Dobré fotografie upravených místností jsou tedy rozhodující.

Staging není útrata - je to investice. Co utratíte za Staging, se vám vrátí. Většina lidí nemá informace, zkušenosti nebo čas na to, udělat vše potřebné a možné k tomu, aby získali dostatečně rychle co nejvíce kupců a svůj dům ukázali v tom nejlepším světle. Pravdou je, že většina lidí nemá ani ponětí, odkud začít a proč (zejména když v nemovitosti bydlí) a jak to vše prakticky provést. Spolupráce s Home Stagerem je realistickou odpovědí. Ví přesně, co je třeba udělat a proč, a to i v případě, že nemovitost stále ještě obýváte.

 

Home Staging má úspěch, protože kupujícímu dává možnost vidět dům takový, jaký opravdu je, bez rušivých dojmů.Potencionální kupci si udělají dojem v rozmezí 30 - 60 vteřin po vstupu do domu. Jen 10% kupců si dokáže představit potencionální prostor. Musíte jim ho předvést!